lördag 2 april 2011

Kärleks tipps...HJÄLP!!

Hej!

Jag har ett stort problem om kärlek....
Jo såhär är det.
Jag är kär i en kille i klassen som
alla tjejer tycker om.
Han är en riktig komiker och får
alla tjejer i klassen att fnissa under lektionerna.
Problemet är att jag är så feg.
Jag vågar inte fråga chans eller nånting.
Jo en gång gjorde jag det.
Men då gick allt åt hel...
Förlåt att jag svär....
Men snälla ge mig tips.

Hur ska jag få honom att falla för mig?
Ska jag strunta i det och vi är bara kompisar?
Ska jag bjuda ut honom på discot?

Hjälp mig!!

//Emely101

6 kommentarer:

  1. säg till honom på er rast att du vill prata med honom ensam sen säger du jag är kär i dig så vann jag min killes hjärta och han är min lilla surki nu

    SvaraRadera
  2. Säg sanningen.
    Precis som mess sa så kan man fram killen på rasten och bestäm att ni ska träffas i enrum. Sen säger du sanningen ♥

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag är ihop med en kille som är "klassens komiker". Alla tjejer var/är kära i honom. Men jag kan inte direkt tycka om honom mer, han är ihop med någon för att det är coolt. Så tänk dig för innan du blir ihop med honom. Om det känns jobbigt och svårt att fråga öga mot öga kan man ju be en kompis att fråga åt en, eller så skickar du ett S.M.S eller ett mejl där du frågar. Lycka till!
    // en vän i Panfu som vill dig väl!

    SvaraRadera
  4. Jag menade att han är ihop med mig för att det är coolt... Jag kanske stavade fel eller skrev så att man inte förstod...

    SvaraRadera
  5. Fråga på, men bli inte ledsen om han säger nej.
    Föresten någon som vet hur man raderar en blogg på blogspot.com...?

    SvaraRadera
  6. Hej! jag vet. jag har inte vart kär i nån men nån är kär i mig...det beror inte på att jag kan slicka mej i näsan LOL men bara gå fram och sig att du är kär...släpp ut det om ingen annan vet så känns det bara jobbigt att beräta det så bara säg det rakt ut...bara gör det med en gång..så alla hör då käns det mycket bätre. även om jag inte är en EXPERT på kärlek så kan det vara nåt? om det blir för jobbigt så kan du gå in på min blogg och säga i en kommentar om du har problem...


    http://pandaklubb.blogg.se

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!