onsdag 17 augusti 2011

Dem tre pandorna xDD

8 kommentarer:

  1. Snälla, har du William Rytkys mobilnummer?

    SvaraRadera
  2. Jag kände William för många år sen.. och nu vill jag ha hans mobilnummer för att återta kontakten.

    Jag hittade en gammal blogg som du och William hade tillsammans. Därför tänkte jag att du hade hans nummer.

    /C

    SvaraRadera
  3. Asså jag känner inte han påriktigt bara så att du vet. Jag vet bara hans namn.

    SvaraRadera
  4. Okej, vad synd :( Vet du hur man kan Få tag på honom? Msn eller något liknande? :) Pratar du med honom ofta?

    SvaraRadera
  5. asså jag kan inte titta på vidion!

    SvaraRadera
  6. Du tror du att jag lämnar ut Williams Privatinfo Till nån jag inte käner. Skulle inte tro det :/

    SvaraRadera
  7. Du har rätt.. jag ska inte störa. Ha en trevlig sommar.

    /C

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!