söndag 13 februari 2011

Evelina Bloggreporter!

Heej!

Jag heter Evelina Bloggreporter!
Emely101 anstälde mig för några dar sedan.
Hon sa till min att jag skulle göra en undersökning om
vad ni tycker om Everon!
Och för det mesta sa pandorna sa här!

DUM,Elak,han ska bort...

Jag håller med er alla!
Här är några av dom pandor som jag frågade!

Albrektvon sa: Han är elak smart kan jag bara säga och han ska bort

Rom999 och mega1000 sa: Dum!

Pumpuska sa: Dålig han tänker förstöra panfu

PanfuMax_2: Jag tycker han är elak.
Jag håller verkligen med er!
Han är hämsk!
Han är riktigt läskig.




















Jag skulle också bli häpen om jag såg han!
Håll höjd!

// Bloggreportern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!