lördag 5 februari 2011

Ni trode väl inte att jag hade slutat`?

Ni trodde väl inte att jag hade slutat?

Jag gillar panfu ju!
Jag går runt i panfu och frågar lite frågor till olika pandor!
Först frågade jag pandan Gurra!


Vad tror du Paul kommer att göra? Svar:Jag tro han kommer förstöra stan
Var tror du Paul är nu? Svar: Jag tror att han är på staden och äter pankakor

Det var vad hon trodde så jag gick till nästa panda!

Men hon svarade inte så jag gick vidare...
Sen hittade jag en pandor som ville svara!
Tror du att Krucio kommer tillbaks? Svar: Ja antagligen.
Sen fortsatte jag min runda som reporter!
Det var riktigt kul xD
Men samtidigt höll jag ögonen öppna för Paul.
Men jag kunde inte hitta han tyvär.
Men jag ger inte upp!!
Håll höjd! //Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!