tisdag 12 juli 2011

En sömlös natt och en kenpig läxa

Hej!!!

Vet ni hur mycket man sover när en gnällande Mimmi skriker om nätterna.
En skala mellan 5 och 0 sover man....0!!!!
Joo...Så här är det.
Mimmi och jag gick en stund på stranden som vi burkar göra varje
måndagskväll. Då Mimmi började skricka och stå på ett ben.
Då hade hon nämligen fått en decimeter lång SPIK i foten.
Den gick rakt igenom!!!
Vi skyndade oss till sjukhuset där Mimmi båda fick operera och sy.
Det är hämskt och på natten ligger hon och skriker hela natten....

DET GÖR FAKTISKT OOONTTT!!!!

Jajaja...Jag vet det men ändå.
Testa själv att få en spik igenom foten så får du se hur det känns.
Hälst inte....
Tänkte väl de...
Suck har inte du läxor att göra till magister Mifford imorgen eller.
OJ!!! Det hade jag helt glömt...
ÅHH det är det viktigaste på hela året!!!

Måste plugga!!!!

Där försvann hon..
Skönt med lite lungn och ro.
Men asså igentligen är det ett ganska lätt prov..
Jag menar titta här.


















Svårt va? Fast med tanke på att den ska vara klar imorgon
så förstår jag att hon är strässad.
Nej nu ska jag nog snart lägga mig.
Den här natten ska jag iallafall ha mina öronpuffar som jag
lånade från farmor på mig.

Önska mig lycka till i natt
jag berättar imorgon hur det gick med den skrikande Mimmi
och den sömnlösa Emely.

Godnatt och kram på er!

//Emely101

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!