onsdag 13 juli 2011

Sömnlös natt 2

Hej!!!

Vet ni vad?? Öronmuffarna hjälpte jag sovde super bra.
Fast jag gjorde en annan sak också...










Tack farmor.
Lite av famors managrynsgröt,lite haffatejp,vanlig tejp och lite klister.
SUPER!!!!

Nu sitter Mimmi fastlimmad i sin koja och kan inte komma låss. Jipieee.
Fast tja det är lite taskigt mot henne men strunt i det moahahahaha.

Host host...
.....Åh nej....
Du din lilla!!! Jag trodde inte att du var så elak.
Asså...Alla är jag snälla mot. Men inte mot dig du är
ju min stora syrra.

Jag ska mörda dig....
Ledsen alla pandor jag måste nog gå...

Ni förstår nog varför...

//En mosad Emely101

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!