tisdag 19 juli 2011

Kokulol.....OBBS: Sjörövare språk.


Hohejoj!

Vovadod gogöror noni idodagog dodå?
Jojagog hohadode ialollolafofalol jojätottote kokulol
popå lolekoktotiononenon i skokololanon!!
Jojagog gogavov voverorkokloligogenon igogenon popå
Momimommomisos sospoproratot. Jojo hhonon lola
soslalajojmom i momitot soskokåpop. Ocochoh nonäror jojagog
öpopnonadode soså..Mommomom...

Momenon nonu gogjojorordode jojagog nonågogtot sosomom foficockok
Momimommomi cochohtotilollolsostotånondod.

Nee så var det inte alls.

Jojo
Sluta prata så där!!
nonejoj.
Jo tittare så här var det. Jag la ju slajm i Emelys skåp...
Men jag gjorde en liten förbättring.
Jag bad Blip,Ni kanske inte mins han men ändå,att sätta inn
en alexromatoretareblixt 1000. Jo den gör så att den som
öppnar skåpet får en stor stöt. Men inte för stor.
Men när Emely skulle öppnade skåpet fick maskien fnatt
och gav henne en SUPER stöt så hon fick åka inn till sjukhuset.
"Har fortfarande skulkänslor"
Men iallafall hon fick en sånn stor chok att hon började inbilla sig
saker och så glömde hon villken språk hon pratar.
Så hon pratar Sjörövarespråk.

Jag hoppas hon blir frisk snart.

Bobäsostot foföror dodigog....

Om ni undrar så sa hon Bäst för dig....
O.o...
Jag måste lära Emely mer svenska nu.

Vi ses!

//Mimmi och Emomeloly101



1 kommentar:

  1. Måste jag prata sjörövarspråk för att få henne att förstå vad jag säger? ok... Men säg till när det är över :c

    Momenon asossoså dodu Emomeloly, sosvovarora popå momitottot momailol jojagog soskokicockokadode totilollol dodigog! Dodu gogavov joju utot dodinon e-momailol...

    Sosjojörorövovarorsospoproråkok äror enonkokeloltot :D

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!