lördag 17 december 2011

Kattegori: Killar? BARA FÖR TJEJER!!!

Tjabba Tjena.
 Jo..Idag hade jag tänkt att
skriva lite om killar.
Visst jag är inte så erfaren om killar men
jag läser mycket "Romantiska" böcker :D

Vad jag vet finns det 5 olika sorters killar.

1. Den bråkiga sorten.
Den här killen kan vara
väldigt brutal. Han blir lätt
arg och irriterad.
En ensamvarg kan man säga.

2.Den komiska sorten.
Den här killen är välldigt
rolig och är lite av en klassens
clown. Sånna här killar lockar
ofta tjejer. Mest för att sånna här
killar är välldigt komiska och nästan
aldrig på dåligt humör. 

3.Den romantiska sorten
Den här sortens kille är ofta
lugn och sansad. Inte så stressad
utan mer avslappnad. Den här
killen har också VÄLDIGT lätt
att få tjejer. För när man väl
är på dejt med denna sorten kan
knappt motstå hans vackra ögon.

4.Den snobbiga sorten
Den här killen är väldigt
uppnosig och har oftast väldigt
mycket pengar och tjatar alltid
om sina rika föräldrar och alla dyra
semestrar. Detta är en kille som 
är väldigt svårflörtad och tar messt
efter sitt utseende.

5.Lite halvnördiga sorten
Den här typen av kille är mest
för sig själv och läser böcker/spelar
datorspel/pillar i näsan. Detta
är kanske ingen drömkille precis
men man ska vara noga med att
inte ta efter utseendet när det gäller
sånna här killar.

Detta är dem vanligaste sorterna vad jag vet.
Villken sorts kille föredrar ni?
Själv föredrar jag den komiska sorten.
Jag gillar när killar är roliga och nästan
aldrig tar saker på så stort allvar. Men det
är klart att ibland måste man ju ta saker
på allvar. Men ändå. Jag  älskar verkligen
den typen av killar.
//Emely101

PS: Killar ni behöver ej läsa detta



1 kommentar:

  1. Heeeej :) Kolla gärna in min blogg Moviesally.blogg.se jag bloggar om massa olika :D T.ex. Panfu, msp, littlest pet shops, min vardag och massa mer :)

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!