lördag 29 januari 2011

Hela dagen är en hel katastrof!

Värsta dagen någonsinn och jag menar det!





PUST..Man blir helt slut av att bråka hela morgonen.
Men jag har bestämt mig för att inte sluta.

Det var väl bra!

Och förästen vill jag bara be om ursäckt till Snowmean.
Jag menade inte att göra slut jag var bara förbannad den dagen
jag gjorde slut.


Hoppas han förlåter mig...
Och jag vill säga förlåt till alla som htar mig :(

FÖÖÖÖÖRLÅT!


Men sluta bollysar sluta knuffas xD
AAH...
Jaha...Då sitter man i en bollybur full med ivriga bollysar.
Haha..Det kittlas!!!










Hihihihi...
I love bollysar dom är såååå söta!
Men nu måste jag gå...




Ses alla underbara pandor framför datan!

2 kommentarer:

  1. du kan få namnskylt av mej läs mer på www.minilizzie.blogg.se ! Hejdå //Lizzie_123// ♥

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!