söndag 1 januari 2012

99gus inlägg

Häyy alla panfu älskare xD
Jag heter 99gus på panfu och är jätte glad att få skriva i denna bloggen :)













Jag har även en youtube kanal och en egen panfu blogg :)
På youtube heter jag panfu99gus. Ni söker bara på namnet i sökrutan på youtube XD
Min blogg heter panfuloog.blogspot.com
Jag skulle svara på lite frågor som Emely har skickat till mig xD

1. Vad tänkte du när du hittade hemsidan panfu för första gången?

Jag tror igentligen ag inte tänkte så mycket. Jag skapade en panda och så. Men hur jag fick reda på att panfu fanns. Först och fremst var det nog reklamen på tv tror jag. Sen en dag så frågade jag en jag känner vilket et är det tråkigaste spelet han vet. Då sa han panfu tror han.
Då tänkte jag jaha. Jag aksnke ska skapa en medlem där och så om det är tråkigt. Jag tycker inte panfu är tråkigt jag tycker det är okej. xD


     
2. Varför ville du va med och skriva på min blogg?

Jag tycker ju om att blogga. det är ju extra kul med perssoner man delar blogg med.
Jag lottades tyvär inte ut till bloggskrivare med Emely.
Men jag lottades ut att få skriva ett inlägg. Det är jag glad för :)

Ja det var nog allt för mig. xD
Vi syns på min youtube kanal och min blogg xD

Håll höjd
99gus

 

3 kommentarer:

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!