onsdag 4 januari 2012

TJENA!

Hej! Om ni är trötta på morgen, eller om ni är trötta just nu på kvällen. ELLER BARA VILL FESTA TILL DET! SÅ LYSSNA PÅ DENNA LÅT! Sorry gött fölk... Kunde inte hitta den men jag kan HJÄLPA er att visa den.
  • Gå in på YouTube
  • Skriv in i söknings grejen: International Love - Chris Brown ft. Pitbull (Ni kan kopiera detta så att det blir enklare! )
  • Leta efter "oficial video"
Okej det var allt tror jag! Hejd.... NEJ JA JUSTE! JAG HAR EN SAGA! =P Sorry gick inte.... O.o
Ni får leta upp den på min andra blogg den heter tea-och-leos-blogg.bloggplatsen.se (ni får gärna kopiera!)
Den är högst upp... bah så att ni vet! Hejdåååååp!

2 kommentarer:

  1. du vet det lotteriet på youtube som du hade?jag vill va med men kan nt komentera på youtube :( men iaf med MVH Simon

    SvaraRadera
  2. Hej emely101! Vet inte om du kommer ihåg min (Sheris), men besök gärna min blogg om du vill :) http://esseys.blogg.se

    Kram Sheris!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!