måndag 2 januari 2012

Få Fart På Bloggen

Hejj alla lässugna pandor!

Nu måste jag få igång denna bloggen!
Jag ska försöka skriva lite oftare.
Vet ni vahhh? 

DET HAR KOMMIT EN TJUV TILL PANFU :O

Lugna er jag ska berätta xD...Jo när jag skulle gå till
discot i förrgår så märkte jag först inget. Jag dansade
med mina kompisar och hade riktigt kul.

Men då...

















DJ Pandis DJ-Bord var borta :O


Choklad blev jag och sprang mot hamnen
för att höra med den gamla fiskaren i hamnen
om han hade hört något om en tjuv i panfu.

Och kolla vad jag hittade!


 
Host Herings Fiske båt var borta!
Och dem stackars bollyssarna satt frusna
på den kalla isen och hackade tänder.


Det måste varit en tjuv i panfu...O.o


Har ni själva hittat några spår från denna mystiska tjuv?
Spår som kan leda fram till tjuven?


//Nyfikna Emely101


PS: Gå in på min nya SagoBlogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!