tisdag 3 januari 2012

Den nya bloggaren

Hejjssan Hoppssan Fallerallera på julen ska varenda unge vara gla XD

Gillar ni den nya bloggaren?
Jag hoppas att hon kommer stortrivas här på Pandakul.
Så alla Pandor där hemma set till att vara extra snälla
och ge extra fina komentarer till Hjhdhah :)

Ni är ju helt underbara där ute som jag märkte
redan första dagen jag började blogga :D

Förästen har ni sätt min bulle?

//Emely101

Nej allvarligt var är den :O
Fast...Jag tror jag åt han.

ÅHH...Jag måste begrava Bullen...

......

Och kanske en och annan Muffins :O
Du Emely om du bgraver din bulle när du redan ätit uppden måste du SPY upp den.... :O    O.o

Hh och Emely101! Vart är min bulle!?!?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!