lördag 22 januari 2011

Funderingar och tjuvar.



Heej!

Vet ni vad!

Nu har någon försökt stjäla min bolly igen!
Det har hänt Fem gånger nu att någon försökt ta Rosa.
Men som tur så har Rosa många knep att ta sig låss.
Kolla här är en bild från övervakningskameran!












Men jag börjar faktiskt bli orolig nu..
Tänk om faktiskt tjuvarna får tag i Rosa..
Men...


RING RING...

Det ringer jag ska bara svara!

Hallå?

Hej!

Det är jag Blip.

Hej Blip!

Jo...Rosa..HON ÄR BORTA!!

VAAAA!!!!

Ja!
Tjuven lämmnade ett fotto efter sig..

Och där nere på fottot stog det Paul!
Åh nej..Hejdå Blip Lägger på.
Eh va!!?!?! Hejdå? Jag var ju inte färdig!!!

MOT PAULS KAMMARE!!!

//Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!