lördag 8 januari 2011

Slottet!

Heeej!!!



Förlåt att vi inte skriver så ofta..
Men det är ju så att man vill hinna med det riktiga livet också.
Inte bara sitta framför datan ellerhur?

Sleeping Kitty On Monitor
Nej men Kate...Sov inte på dataskärmen där jag ska skriva!
Va...oj maju ursäckta.
Det gör inget lilla pälsboll!
Jag är ingen pälsboll Mjaau!
Fräs...

Ok ok förlåt då xD
Men jaja nu till något annat!

Den nya slottterassen!!!







Vad tycker ni?..
Jag tycker att den väl är okej..
Men asså!! Snart är inte panfu panfu längre!
Det är jobbigt när dom bygger om allt!
Jag tycker ju om allt som det är :(
Ni kan få rösta vad ni tycker!
Jag lägger inn en sånn i bloggen så får ni rösta!
Mvh Emely101 och Kate katt!





1 kommentar:

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!