tisdag 25 januari 2011

Våren är här och tråkiga nyheter..Snyft.


Hej..

Vet ni vad...
VÅREN ÄR HÄR I PANFU!!!
JIPIE!
Jag och Mimmi gjorde om sången Jul jul strålande jul med Amy diamond!
Kolla här!

Hehe..Kul va!
Igentligen ska det vara så här Jul...jul strålande jul Glans över vita skogar!
xD
Men...Snyft...Jag har tråkiga nyheter också.
JAG KANSKE SKA SLUTA!
Crying 1 Crying 1 Crying 1 Crying 1 Crying 1
Kanske...
Jag vet inte.
Alla är arga på mig och nästan alla mina bästa vänner har slutat!
ALLA HAR SVIKIT MIG!!
Särskillt Emmy och flora!
Nu ska jag också sluta tack vare er!
TAAAAAAACK!!!!

SURE.....
Men jag bestämmer att ni ska avgöra om jag ska sluta
eller inte..
Jag sätter en röstning här på sidan.
//Emely101

1 kommentar:

  1. Mm... Jag slutar om du slutar.
    Panfu blir bara sämre och sämre.
    Den enda jag känner på riktigt som fortfarande spelar Panfu hette...Jag vet inte.
    Och Pantessa såklart men hon har flyttat :(

    Alla andra har: Lf gillar inte Panfu längre, Isiy tycker det är tråkigt utan GP, 1siri gillar Panfu men hon loggar aldrig in, Kringelkrongel spelar bara WoW och sånt krafs, pandasara har jag ingen aning om, sen kommer jag inte på fler...

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!