onsdag 13 januari 2010

djurjakten


Hej alla underbara pandor!
Idag gick jag på djurjakt. Jag hittade en massa spännande jag hittade woobysar,en häst,en enhörning,en bolly som hoppa studsmatta helt enkelt en massa djur. Men vet ni vad jag såg i grottan!En fladermus. jag blev jätterädd. Jag gillar inte alls fladermöss. uhhh dom är så läskiga. Men snälla ni, reta mig inte. Men nu glömmer vi bort den där hämska varelsen. Vet ni vad på fredag är det GULDPANDA LEVELDAG. Kul va!
Jag ska köpa en lady gaga dräkt:). Så inlägget på fredag ska jag visa hur jag ser ut med lady gaga dräkten på hihihi. Ps. jag ska köpa en rosa.
Jag hoppas ni också köper något kul på leveldagen. Och vet ni jag kommer gå runt i era trädkojor och titta på dom. Och om ni har tur kan er trädkoja hamna på min blogg vem vet. Det var allt för idag kära vänner
hejdå hälsningar Emely101:)

4 kommentarer:

  1. mycket snyggt,tycker farmor

    SvaraRadera
  2. är du gp på panfu om du är det så är jag det också bli vän med mig jag heter bra86

    SvaraRadera
  3. meeen ååååå jag är inte det. Men du om vi blir vänner så rä jag på din blogg varje dag

    SvaraRadera
  4. Gillar du inte fladdermös? HAHAHAHA! Då gillar du inte vampyrer. Föresten det var jag som flög förbi dig!!!

    //En riktigt hemlig person!!!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!