lördag 30 januari 2010

En sorlig nyhet


Hej!
Jag måste säga en sorlig nyhet. Jo det var så här. Jag hade skaffat ett nytt barn som hete Sudden. Sudden vill ha fler syskon. Men jag sa att hon redan hade jätte många syskon. Då verkade det som om hon blev arg på mig så hon gick. Nu vet jag inte var hon har tagit vägen. Hon är helt borta lixsom. Jag saknar Sudden jätte mycket jag vet absolut inte var hon är. :/ . Vad ska jag göra? Kan ni hjälpa mig? Ni kan väl hjälpa mig att hita Sudden. Leta efter någon som heter Sudden. Sist jag såg henne så hade hon en grön luva. En sån där luva som man får på Amularas kärleks historia. jag hoppas ni hittar henne jag saknar henne jätte mycket! . Och jag har tagit en blid på hur luvan ser ut. Så leta vidare kära pandavänner!

Hejdå snyft hälsningar Emely101 och min lilla bolly!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!