söndag 31 januari 2010

Har kommit upp på berget! Och en dålig nyhet:(


Hej

Kära pandafrends! Hur mår ni idag? Jag mår iallafall toppen. Idag så lyckades jag ta mig upp på pandahuvudet. Det var jätte coolt. jag tog en blid på mig själv när jag står uppe på berget. Jag har en dålig nyhet också. Jag har förbud på chatten så jag kan inte chatta på panfu idag. Aså jag skrev bara att typ Gå in på min blogg och rösta på villken panda som ska gå vidare på min modevisning. Aså då fick jag straff så jag fick inte chatta. Dumt va! Men jag har inte bara fått förbud från chatten och varit på berget utan jag har också varit inne på min vän Flora555s blogg. jag säger vad den heter http://www.panfuflora.blogspot.com/ . Hoppas ni också går in på hennes blogg och kollar lite. Det var nog allt jag har att säga idag!


Hejdå hälsningar Emely101 och min tigerbolly Tiger!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag har också blivit avstängd från chatten.
    Det är jobbigt!

    /Flora

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!