onsdag 20 januari 2010

Modevisning











Hej!




Idag ska jag ha en modevisning. För jag hade det lite tråkigt. Och då kom jag på att jag kunde ordna en modevisning. Jag bestämmer vem som vinner. Hehe jag bara skojar. Vet ni vem som bestämmer? jo ni!. Ni kanske undrar hur alternativ 1. På panfu säger ni till mig att ni vill rösta på......Alternativ 2. Skriv en kommentar till mig. Så nu vet ni det. Men jag ska berätta också vad dom tävlande heter Fufia,Jenny och Mollymo. Hoppas det blir många röster här uppe ser ni hur deltagarna ser ut.




Hejdå hälsningar Emely101!

2 kommentarer:

  1. mollymo henne min röst går till mollymo



    http://yusef.bloggsida.se/

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!