torsdag 14 januari 2010

Julpynt och husdjur


Hej!
Vet ni vad jag ska kanske få ett nytt husdjur till bloggen. Det kanske blir en liten tigerunge eller varför inte en fisk? Tja, ett djur blir det iallafall. Om ni vill kan ni ge förslag vad jag ska ha för djur i kommentarrutan. Jag hoppas det blir många förslag :).
Föresten har ni varit mycket och åkt kana på vullkanen? Jag har iallafall åkt en välldans mycket kana. Fast har ni tänkt på en sak. Asså, i djuraffären där är det fortfarande julsaker. Konstigt va? Det var ju igår alla julsakerna skulle ut!
Kan ni göra mig en tjänst? Kan ni säga till Ella och Max att dom ska ska ut allt julpynt från panfu.
Fast ni kommer väl ihåg att det är guldpanda leveldag imorgon. Det kommer bli kul.


Hejdå
hälsningar Emely101

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!