torsdag 28 januari 2010

Inlåst i Lobbyn


Hej!

Kära pandavänner. Igår vad jag med om något hemskt. När jag var nere i lobbyn för att kolla lite jag skulle gå en liten spökrunda där då. Men just då när jag skulle gå ut märkte jag att dörren var låst. Jag var jätterädd. Jag visste inte vad jag skulle göra. Jag gick till en hörna och satte mig för att se om det kom någon som kunde rädda mig. Men det enda jag såg i Lobbyn i slottet var att ur en lucka tittade små kusliga ögon på mig. Och ur en vas tittade också några nyfikna ögon på mig . Jag såg också läskiga spindlar i taket som hängde och dinglade i sina nät. Men så hördes en välbekant röst, det var Kammeria som var ute på en promenad, hon sa, Emely101 är det du? Ja, svarade jag. Hon befriade mig och jag fick gå hem. När jag var hemma igen drack jag varm choklad med min lilla Tiger Bolly. Så slutade den dagen.


Hejdå hälsingar Emely101!

2 kommentarer:

  1. Hej Emely101! Fin blogg du har! Jag har en blogg som du vet. Kommer du ihåg vad den heter?
    Jo så här heter den,
    panfuflora.blogspot.com

    /Flora

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillade min blogg men hur blir det med att mötas på panfu? hälsingar Emely101

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!