tisdag 21 december 2010

Alla är lika mycket värda..



Heej!

Nu är jag här och skriver igen.
Jag hade tänkt skriva om något mycket viktigt
"Alla är lika mycket värda"














Precis!
Asså många Gp lixom tycker att Ogp är ivägen särskillt dom som inte har så mycket.
Va?
Asså inte du Emely!
Mm...
Asså tänk dig hur du skulle känna om du var den perssonen och vissa bara säger
du är Ogp du får inte vara med!
Hur ledsen blir man inte??
Kolla då slutar det som den här stackars flickan.














Den här tjejen känner nog sig lika dant som den pandan skulle gjort.
Ensam och övergiven!
Neee så vill vi inte ha det ellerhur.
Alla är lika mycket värda!
Om vi behandlar alla lika dant så blir det såhär.

Ser ni vad glada dom två är!
Och så får man nya vänner!
Det var allt jag hade att säga!
//Pandakulmimmi

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu får just ni (Om ni vill) Skriva fortsättningen på en saga jag har! :)
    Jag skulle bli superduperduperglad om ni skrev fortsättningen!
    Ni kan skriva den i en komentar på min blogg eller skicka den till min blogg-mail: "bear.lowes@gmail.com"!
    Ni får gärna skicka en bild till!
    Här är en länk:
    http://bearloves.blogg.se/2010/december/nagon-maste-komma-pa-nasta-del-pa-sagan.html?_tmp=656b7ab79fb3b420c733691fc1f8b1d3eb460a94
    Som sagt skulle jag bli JÄTTE-SUPER-DUPER-GLAD om ni skrev den! :)
    Lycka till!

    //Bearlove

    SvaraRadera
  2. Jag är inte gp, och folk säger ofta att jag inte får vara med. Jag fick inte ens vara med i en bloggstafett för att jag inte är gp :(



    //miley_890

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!