onsdag 8 december 2010

Pandanda!



Heej!


Denna veckan har jag varit mycket på pandanda.
http://www.pandanda.com/
Jag heter Belsebub där :)
Kanske någon har sätt mig Cx

Igårkväll var jag och en kompis på discot och dansade!
Det var kul xD.

Där uppe är en bild på mig och min drake Emely.
Hon har fått vingar,kan spruta eld,dansa och massa annat.
Den är jätte snäll Cx
Men....Panfu är bäst ingen protest!!
Pandanda är mycket dåligare änn panfu!
Ja....Mjau.
Heej Kate!
Mjau på dig!
hihihi!
Skulle inte du skriva på muffins?
Vaaa??? Man kan väl inte skriva på en muffins?
Nej men på mjauuuu bloggen Panfumuffins!
Jahaaaaaaaaaaa!
Jag det ska jag....Sees

Mjau på er! Tjongballong!

1 kommentar:

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!