fredag 17 december 2010

Heej!

Heej!

Förlåt att jag inte skriver så ofta...
Jag är sjuk...Förut hade jag Förtio graders feber.
Vuxna om dom får mer än förtioett kan dom dö!
Barn kan klara det lite bättre men dom kan också dö..
Svälj....

Men nog om det...
Vet ni vad!
Titta vad många pandor jag fick till min koja för några dagar sedan xD









Rätt många va?
Jag sa bara såhär Snälla alla pandor kom till min koja och hjälp mig att slå
Reckordet med flest pandor i en trädkoja!
Det blev inget reckord men det kom rätt så många ändå!
Mår lite illa...Årkar nog inte sitta här mer..


Ciao!! //Emely101

1 kommentar:

  1. jag och alla mina kompisar slutar läsa om du inte skriver oftare:@ så burga blogga mera:):D men om inte så slutar vi alla och detta är din min då;(;( fatar du allt nu??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!


    //alla som läser din blopgg i min klass

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!