onsdag 1 december 2010

Först Karate och nu MUSIK!!

Heej!

Ni vet min tigerbolly Tiger...
Kom ni ihåg när han började karate...
Äch det var länge sedan.
Men nu vill han börjar med musik titta vad jag såg på morgonen!











Han tog min gittar och spelade på den xO
Min röda kärleksbolly har blivit kär i honom...xD
Gulligt...
Jag såg att hon skrev ett Bolly kärleksbrev till han där det stog.
Kvack boll bolly kvacki kvack bol boll bolli di....
Sött va xD
Jag ska gå och spionera lite på dom!

Tjong Ballong!

//Emely101

3 kommentarer:

  1. Hej Emely...
    Jo jag vill nu gärna bli med i din Panfufamilj!
    Jag är sur på pompomkitty min föredetta mamma så jag vill bli familjemedlem i nån annan familj.
    Skulle du kunna berätta alla i din Panfufamilj och vilka de är i familjen? Typ kusin, mamma och sånt. Berätta om hela släkten!
    //Ly

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag och några andra har en Detektiv blogg
    om det senaste! Gå in på vår blogg!
    Försök klura ut vilka vi är :P

    SvaraRadera
  3. Hej besök gärna min nya blogg
    http://pandatjejen.blogg.se/

    //Pompomkitty

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!