lördag 11 december 2010

NÄ nu årkar jag inte ha tråkigt mer!! Måste ha en Panfuträff!!

Heej!


Fy vad jag har tråkigt på panfu!
Ingen är med mig längre...
Dom har andra vänner att vara med :(
Nu måste jag verkligen ha en Panfu Träff!!
Jag kan bestämma två tider där jag har en Panfu träff.
Här är tiderna!



Imorgon "Söndag"
Klockan: Halv 5 och Halv 10
Server:Pandasia
Plats: Vullkanen!

Hoppas några kommer...

Eller struntar alla i mig nu!
Hoppas inte det...Då hade jag blivit ledsen.
Jag är knappt inne på panfu...
Det är trist men det är bara för att ingen vill vara med mig :(
Jag saknar det här











Asså..Ända sedan jag blev guldpanda så har ingen brytt sig om mig!
Jag som trodde att follk skulle gilla mig bättre om jag var GP.
xc....
Snyft..Jag köpte guldpaket för att follk skulle tycka om mig.
Men det gör dom inte :(

TVÄRT OM!!!!


mvh ledsna Emely101

8 kommentarer:

  1. jag kommer ng oxå om jag inte har för mycket läxor :( :)

    annars har jag nog tid till det om inte måste handla nya kläder)Till bebis pandan pandy1000 hon har bara en pokopets tröja och mycket mer men ja iaf tror jag kommer!

    //Lizzie_123/

    SvaraRadera
  2. Jag kommer självklart!
    Jag bryr mig inte vare sig du har guldpaket
    eller inte du är alltid min lilla favoritEmely!
    Har t.o.m lagt dig som bästis i Panfu.

    SvaraRadera
  3. Heeeejj,Igen jo jag älskar verkligen er blogg "PandaKul"

    så jag vill gärna va med i er bästa blogg-läsare

    har en blogg oxå : ponysblogg.blogspot.com

    http://ponysblogg.blogspot.com/

    HÄLSNINGAR Lizzie_123

    älskar er blogg! ♥♥♥

    SvaraRadera
  4. :( synd för dej men endå tur jag har haft pa´nfu i 3 år snart och inte ens fåt i en månad:( synd väl men mer synd om dej min kompis är GP eler alla retaresagt:( här kommer några smylys okså som typ alla vet XD! gör : den och den här ( för att göra denna:( gör den här : och ) för att göra denna:) det var allt finns mycket mycket mera HEJ DÅ XD!

    SvaraRadera
  5. Jag ser aldrig dig men om du har en panfuträff oftare kan fler träffa dig. Det är bara ett tips.

    Ha det bra!
    /Kakao01

    SvaraRadera
  6. Hej, men jag har kommit fram till dig och sakt att din blogg är bäst. Men oftast har du bara sakt TACK!!!! Och gått :'(

    SvaraRadera
  7. Hej Emely101 och Mimmi! Jag undrar om den där filmen blir av någon gång???
    // Piffa

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!