fredag 7 oktober 2011

En mystisk lapp.

Haiii!


Emely här.
Vet ni vad jag hittade i min guldfiskskål igår?
En mystisk lapp!!
Jo jag ska berätta mera. Jag skulle gå till datan i panfu och
skriva lite mer på Pandakul när min guldfisk simmade oroligt runt i fiskskålen.
Såcklart var jag tvungen att titta vad det var med den.


Då märkte jag hur det glimmade till i skålen. Där låg en liten
diamantsmyckad musselskal. Jag tog upp det och granskade den noga. Jag minns inte att jag lagt i den där tänkte jag. Då märkte jag att det fanns ett litet hantag på den. Jag öppnade den och hittade en hjärtlapp. När jag läste stod det. I love you forever Emely <3. 


Vem skrev den!!
Jag har verkligen ingen aning. Och jag är förvirrad. Hoppas att jag får reda på vem de e
vill verkligen veta.


//Emely101

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!