söndag 2 oktober 2011

Saga del 2

Hej hopp!

Tyckte ni om sagan Emely gjort?? Längtar ni efter fortsättningen??

HÄR KOMMER DEN:

Alexy1 vaknade... han låg plötsligt i en bur?!?!
Vart hade han hamnat egentligen?!?!?!?! :O

Han tittade runt omkring sig, men fick inte syn på varken Molle eller någon annan panda! Han försökte ropa "MOOLLE?!" men det blev bara till en liten viskning... Han kunde knappt prata :O

Efter en stund hörde han fotsteg närma sig! "Detta MÅSTE vara en dröm", tänkte Alexy1 & nöp sig i armen!

- Aj! Viskade han till.

Det var ingen dröm... detta var verklighet...

En person kom in i rummet! Man kunde inte riktigt se vem det var, men... det såg iallafall INTE ut som Molle!

- Vem där?! Viskade Alexy1. Släpp ut mig!

- Haha... tror du det är så lätt?? HAHAHA!!! Skrattade pandan ondskefullt.

Pandan gick fram till Alexy1 och satte sig ner.
Alexy1 blev rosenrasande och började vifta med nävarna! Men inget hände... Han var fast i den där lilla buren... fortfarande.

- Vad ska du göra med mig? SLÅ MIG ELLER?? HAHA!! Skrattade panda igen.

Alexy1 skulle precis skrika till när pandans mobil ringde!

- Ja, hallå?? Ja, jag kommer! Hälsa chefen att jag fångat in den där Pralexty (Alexy1) eller vad han nu hette! Sa pandan i Telefonen.

Sedan sprang pandan iväg...



Är det spännande??

Vill ni höra mer??

Ja, men då så! Emely skriver snart fortsättningen!

Håll höjd! // Alexy1











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!