lördag 29 oktober 2011

Min nya låt

Haiissan Svajjssaann

Joo...Jag har skrivit en ny låt...Själv tycker jag den är hyffsat bra.
Här kommer den!

I see you there. I smiled at you and you smiled at me. I can see a girl with 
beautiful cloths and beautiful cloths. She gives me a look i never seen before.
I think its mean away from my guy. I go from there with the feeling in the budy
Its drag and brusting inside me. I think its mean...LOVE!

Love in the first sigh ohhh...Love in the first sigh ohh...I miss you evry day. I looovvee you...I love you.

Det är lite av en LÅÅÅNG sång.

Hoppas ni gillar den :)

//Emely101

1 kommentar:

  1. Hej, Emely. Jag vet att det var längesen jag...hörde av mig. Jag mår lite dåligt. Försökt glömma dig, det är lite svårt, men jag har lyckats ganska bra.
    Jag deppar mig fortfarande till sömns, men jag är inte lika ledsen längre. Det känns som att jag ska trassla mig ur det här en vacker dag.

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!