onsdag 5 oktober 2011

UFO!! Del 2

Haii!!!

Förlåt för det där igår... Emely var riktigt jobbig då xD Här kommer iaf fortsättningen:

När det gått 1 hel vecka så kom plötsligt dagen då dörrarna öppnades till UFO´t!!!!

JAG BLEV HELT GAAALEN & SPRANG SÅ FORT JAG KUNDE TILL UFO´t!!!

Men det var ett problem kvar... för att komma in behövde jag "nyckelordet" som jag kunde få av proffessor Bookworm! Så jag sprang till labbet och frågade proffessorn!


Konstigt namn... Napasapa... xD
Jag sprang tillbaka till vulkanen...

Skrev napasapa...



Och sedan hände något... förskräckligt & UNDERBART på samma gång xD
Jag kände hur plötsligt något drog mig RAKT in i skeppet!





Sedan... var jag framme... JAG STOD I ETT RYMDSKEPP :O



Detta är det mest fantastiska som hänt i HELA mitt pandaliv :O

Vill ni se mer?? Gå in på http://www.youtube.com/user/Panfualexy1 där jag laggt ut en video med namn UFOO XD

Håll höjd! // Alexy1


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!