onsdag 5 oktober 2011

UFO !!! XO

Goddagens xD

Ni har väl upptäckt att ett UFO landade på Panfus vulkan för några dagar sen??

Om inte så berättar jag liite kortfattat här:

För några dagar sedan landade plötsligt ett UFO!!!

xD...Haii Alla!

MEN EMELY!!! DU KAN JU INTE AVBRYTA MIG!!!
Iaf... vi fortsätter....

Jag gick fram till rymdskeppet och var HELT förvånad! Jag försökte knacka på & då svarade en röst! Rösten berättade att för att försöka komma in behövde jag hämta en rymddräkt från proffessorn! 

Och då kutade såcklart Alexy hela vägen dit xD....

*HÅRD SUCK...*

Jag fick dräkten men problemet var att...

Får jag fortsätta??

Jaa....
Jo man fick vänta änna till ONSDAG NÄSTA VECKA!!!

XPPPPP!!!!!

Men man får iallfall en super cool dräckt om ni kollar i sidan.


Ja, men... iaf...

ÄSCH STRUNTSAMMA! Om ni vill se hur det ser ut i rymdskeppet & hur det går för oss så får ni titta i nästa inlägg xD

Håll Höjd xD

//Emely101 o
alexy1











P.S.! Emely har ingen "hejdåbild" som jag kallar det! Vi ska nog fixa en till henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!