lördag 8 oktober 2011

Saagiizzz

Haii!

NU KOMMER FORTSÄTTNINGEN PÅ SAGAN!!!

 Snyft...Något lät andra sidan rummet. Då fick Alexy1 syn på en flicka

med långt blont hår och trasiga kläder. Hon såg riktigt besvärad ut. Hej stammade Alexy1
och sneglade på tjejen. Tjejen vände dig om och tittade rakt inn i Alexy1s ögon. I ansiktet
hade hon fullt med sår och hennes ögon var helt röda och fulla av tårar. Det var nästan så

att Alexy1 började gråta själv. Tjejen tittade bort igen som om Alexy1 inte ens existerat. 
Hallå? Sa Alexy igen och tittade besvärat på tjejen. Den här gången vände hon sig om riktigt om
och Alexy1 och Tjejen tittade på varandra länge..länge innan hon fick fram Ehm...Jag e Emely.

Jag e Alexy1 sa Alexy1 och tvingade fram ett skakigt leende.

Vem är du jag trodde det var bara jag som Bowser ville ha åt sa Emely.
Bowser? Sa Alexy1 undrande.
Ja. Du såg väl pandan som precis gick sa Emely.
Ja jag är väl inte blind xD fnissade Alexy1
Jaha det visste inte jag fnissade Emely tillbaks.

Alexy1 log Emely verkade verkligen vara en riktig fin tjej. Men hans tankar avbröts av
att dörren smälldes upp och Bowser tittade surt på dem.

VAD ÄR DET HÄR! SLUTA PRATA! Röt han och satte sig på en stol.

Emely tystnade och kröp tillbaks närmre väggen. Alexy1 gjorde samma sak. Den där Bowser typen
är nog ingen att bråka med.

Så mycket bättre muttrade Bowser surt.

Nu ska ni få sova en liten stund sa han och tryckte på en stor röd knapp och satte på sig gasmask.


10 sickunder senare sov Alexy1 och Emely ljup ljupt...

Spännande va?


//Emely101

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!