måndag 10 maj 2010

Djur!!










Hej!


Ni vet när ni skulle rösta på sötaste bolly!
Så här ser resultaten ut!

Den rosa bolly fick....5 röster!

Den blåa bollyn fick...2 röster!
Den randiga bollyn fick.....1 röst!

Själv tyckte jag att den blåa var sötast.
Men grattis alla rosa bollysar!

Och som ni vet så ska ni den här veckan rösta på sötaste pokopets!
Jag har bara valt tre av pokopetsen där uppe ser ni hur dom ser ut!
Men tyvärr så kom prislappen lite med på bilden!
Fast det struntar vi i!

Den här gången så ska ni rösta i en röstning här på sidan av bloggen!
Jag och Mimmi kommer också få rösta varsin gång men ni får rösta
hur många gånger ni vill!
Det var nog allt jag hade att säga!
Ps. Mimmi var sjuk idag!
Hejdå hälsningar Emely101!

3 kommentarer:

  1. va?! ääh jag tror att jag går
    ut nu... ses 8) :) :cry: :evil:
    asså hejdå!

    SvaraRadera
  2. va!? ingen av mina små smilys funkade!!!
    :cry: :cry: :cry: !!!!!!!

    SvaraRadera
  3. älskar er blogg skulle vara kul om du ville
    läsa min blogg<333 panfu-drea.bloggplatsen.se :D
    p.s hur gör man en sån där röst grej i ena sidan????

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!