lördag 22 maj 2010

Kameria????

Hej!
Idag har jag hittat något mystiskt!
Jo ni förstår jag var ute och njöt av det varma vädret där det var en karta mitt framför näsan på mig!
På kartan stog det så här.

Dagbok 1992 1 juni

Nu sitter jag här döende.
Gud Jesus kommer ta mig till hellvettet för att jag varit elak.
Jag har rånat folk mördat folk....
Nu dör jag säkert!
Alla som jag älskar ta hand om er.....
Fast inte min dumma syster Kameria.
Detta är sista gången jag skriver i min dagbok.
Jag är säker på att jag dör så länge jag heter.........


Sen är den sista biten bortriven!
Gud vad läskigt.....Stackars den pandan.
Men jag undrar vad pandan heter?
Men vänta lite.......i slottet finns det någon som heter Kameria!
Jag måste fråga henne om det är hon dagboken talar om
Jag skriver ett brev! Jag hemtar papper och penna.
Nu skriver jag!

Kära Kameria!
Jag hittade en del av en dagbok när jag var ute och gick igår.
Det stog någonting om dig!
Läs min och Mimmis blogg i ett inlägg så får du se vad det stog!
Svara snart hälsingar Emely101
!

Det blir nog bra!
Hoppas hon svarar snart jag är så nyfiken!
Fast jag tror jag måste gå nu!

Hejdå hälsingar Emely101!

1 kommentar:

  1. Hon heter inte Kameria hon heter Kamaria!!!!!!!!
    Fattar du?
    Jag tycker att du ska se vad hon heter
    INNAN du skriver!!!!!
    PS sorry om jag är lite typ sur.

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!