onsdag 12 maj 2010

En sorlig nyhet

Hej!
Vet ni vad?
Jo asså nu torsdag fredag lördag ska vi vara på öland.
Så jag och Emely101 kan inte skriva då...
Mmm det är lite synd.
Fast det kan hända att den här tjejen Amy ska skriva.
Heeej!
Jag heter Amy och jag är tio!
Kul att träffas Amy. Det är ett nöje att ha dig här.
Tack tack!
Ja och nu ska Amy vara lite med er nu den sista stunden.
Ja så vi ses på måndag!
Så nu är vi ensama här. Det är ett nöje att få vara här på bloggen!
Jag tycker ni värkar vara snälla bloggläsare.
Men ååå jag kommer inte på något att säga....
Tja jag tror vi måste avsluta detta inlägget.

Hejdå hälsningar Amy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!