måndag 3 maj 2010

Rösta på sötaste bolly!







Hej!
Förlåt att vi inte skrivit på ett tag!
Jo för alltså vi lyckades befria Isabell från spöket!
Men det är en lång historia!
Japp det tar vi en annan gång!
Mmm!
Men nu har jag,Mimmi och Isabell kommit på en ny tävling!
Ja och den heter Sötaste bolly!
Japp jag ska berätta hur den går till!
Jo vi kommer visa tre bilder på olika bollysar.
Och ni ska rösta på vilken bolly som är sötast!
Ja ni ska alltså rösta på vilken bolly som är sötast det kan ni göra genom att skriva
i antingen pandachatten eller i en kommentar!
Ja precis så ska ni göra om ni vill rösta!
Men alltså vi har en dålig sak att säga!
Jo Låsas panfumax har skrivit att min blogg är ful igen :(

Såja Emely den riktiga max är det iallafall inte och vi har ju tagit bort kommentaren!
Mmm...¨
Men nu är det slut med sura miner för nu ska vi prata lite mer om tävlingar!
Ja för att nästa vecka ska ni rösta på sötaste pokopets!
Ja och nästa vecka igen så ska ni rösta på sötaste wobby i panfu!
Mmm..ni båda har helt rätt!
Men nu måste vi tyvär gå!

Hejdå panfukompisar!

9 kommentarer:

  1. Hej,jag vill gärna rösta längtar tills nästa vecka då man kan rösta.Glada kramar/Iosefine

    SvaraRadera
  2. dessie14 säger:

    Hej,va fin blogg ni har! ja tkr att den randiga bollysen e sötast! tror ja...men de andra e också sööta<333 :) :D ;)

    SvaraRadera
  3. Hej,jag tycker den rosabollysen är sötas.
    Så den tar jag.Glada kramar/Iosefine

    SvaraRadera
  4. Den rosa är sötast tycker jag.
    Asså den är såååå söt!!!!!!!!!!!!
    hoppas att den vinner...
    Kan ni inte logga in någon gång??????

    /En ... Piffa!

    SvaraRadera
  5. ´Jag tycker den rosa är så söt!
    Och, Mini kan inte skriva en kommentar men han tyckte den blåa, och han hälsar tillbaks!
    /william568 och Mini568 som inte är här...

    SvaraRadera
  6. Panfustattin.se4 maj 2010 kl. 05:58

    jag röstar på den rosa hehe din blogg äger

    SvaraRadera
  7. jag tycker att den blåa är sötast
    jag har träffa dig en gång i panfu
    du ville ta kort på min koja.

    SvaraRadera
  8. Pink bolly rosa bolly tycker jag bäst om.

    SvaraRadera
  9. Jag tycker att den blåa bollysen är sötast!


    /din friends Flora♥

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!