måndag 17 maj 2010

Hemma igen!

Heej!
Nu är vi hemma igen!!!
Jaa det är så härligt att få träffa alla igen.
Mmm verkligen.....
Och vet ni vad ni vet väl Wiliam568 och Mini568.
Dom har skapat en nya blogg!!!!
Ja och den är jätte fin.
Här är kommer adressen till bloggen http://panfustjarnan.blogg.se/
På tal om bloggar.......Mimmi! Vi kanske kan ha en röstning om villken blogg som är finast!
Jaaa det är en super ide!!!
Fast folk kanske blir ledsna om de får veta att deras blogg inte är bäst...
Mmm du har nog rätt i det.
Men du har du berättat att du är i level 5 och är guldpanda?
Nej det har jag ej!
Jo jag är i level 5 nu så jag är guldpanda i några dagar!
ROLIGT FÖR DIG!
Ja fast på Fredag är det ju Guldpandaleveldag!!!!!!
Jaaaaaaaaaaaaa!!!! Kul!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Smile!!!
Okej och nu ska jag och Mimmi skriva massa skit titta här
jsjgdsfkslkksdjfjdkdldfdsksdkjfjdsfsjfkdfjdskfdsflskfsdfs
dsfsdfskfksdjfjdfuaudjdhsdasdjjdhfuaddsjfhhhjhjkkkkj
ddhjffjikdkalsljjjfujdfjssöössaäsdpåppsplddslklfkdllfdlfkdk
Hihihihi
Hihihihihi!
tjitla inte mig Mimmi!
Försök tvinga mig!!!!!
Hihihihihihihihihih!
Heheheheheheheheheheheeheheheheheheheheheheheheehehehehe!!!
Jag tror hihihi vi får hihihi sluta nu!

Bye bye hihihihi!!!!!!
Ok bye bye!

Hihihi!

Ps här kommer en film från youtube!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!