fredag 24 september 2010

Disco!

Hej!



Ikväll ska jag på disco!
Asså ett riktigt!
MITT FÖRSTA DISCO!
Gud vad coolt!
Fördelar när man går i fyran! Happy
Har ni gått på något disco förut?
Jag har aldrig gjort det förut...
Tänk om jag få dansa med en kille...
Tänk om någon bjuder ut lilla mig!!!!!
TÄNK TÄNK TÄÄÄÄNK OMM!!!!!


Okej nu slutar vi med tänk om! Burst Laughing


Åhh här är två av min bästisar!
Snowmean och flora :)
Snowmean är inte diräkt min bästis...Vi är ju gifta han är min kärlek ju :)


Bubbles
Jag gillar min kompisar :)




Åhh den här kom jag ihåg när jag gjorde den

till Snowmean :)
Jag älskar han :)
Han är såååååååå söt :)
Fast nu måste jag gå...Hejdå!








//Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!