onsdag 15 september 2010

Jane

Hej pipip!


Det e jag Jane pipipipipipipip
Jag gick inn Emelys koja och såg en konstig sak pip!
En kontig fyrkantig sak..pipipip.
Jag kom in i deras blogg hihihihi!
Jag kanske får blogga på deras blogg ibland vem vet.
Pipipipipip!
Jag är sju år i pandaår.
Hoppas ni tycker om mig kvittkvitt.
Jag är hemlös..precis som Emely trodde.
Jo så här gick det till.
Jag bodde i mitt lilla bo vid ladan kvitt kvitt.
Men då ramlade mitt bo ner och jag blev hem lös snyft.

Jag var bara en liten bäbis då kvitt kvitt snyft.
Min mamma hittade mig inte igen så jag fick gömma mig
resten av livet.
Min mamma är borta föralltid snyft snyft.
Tjena!
Vem e du kvitt kvitt!
Jag heter Butte och jag är en hamster.
Hur kom du hit!
Bak dörren var öppen hihi!
Okej hihihi!
Du är söt..
Detsamma!
Hejdå...bloggen vi ska bara....
//Jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!