onsdag 15 september 2010

Slottet ska byggas om

Heej!

Ni vet väl att slottet ska byggas om!
Hoppas det blir snyggt!
Jag har en lite fuskbild hihi...
Vill ni se?
Det är min bild som jag tagbit och jag bestämmer!
Varför är du så sur!
Inte vet jag kanske på grund av igår!!!! Du och flora var dumma mot mig.
Vadå dumma det var ju du som slog på mig och då blev flora arg!!
NI FÅR INTE SE BILDEN!
Bråka inte!!!
Vem e du????!
Jag heter Jane och jag är en Stella!
Åhh hej lilla Jane!
Stick härifrån din lilla sak!!

Crying 1snyft!
SE NU VAD DU GJORDE NU ÄR JU LILLA JANE LEDSEN!
STICK SJÄLV!
.....................
Sorry Jane......
Pippip!
Neeeej kittla mig inte!!! xD
Hihihi..
Där fick du Mimmi hihihi!
Dom se bilden Mimmi?
Om du slutar kittlar mig så ja!
Oki hihihi!


Så det var bilden hehe!
Visst var den fin Lilla Jane?
Jane??
Hallå?
Jag gick till ladan och la henne på sin plats!
Varför det!
Hallå det är väl hennes hem!
Det finns vilda Stellor också.
Ojdå....JANE!


//Mimmi //Emely //Lilla Jane

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!