onsdag 1 september 2010

Mobbnig är inte bra!

Hej!

Visst är det jobbigt med mobbare....suck
Jag tycker inte att någon ska bli mobbad!
INGEN!
Jag har haft ett sånt här inlägg förut men det är ju så viktigt!
Jag gillar inte mobbnig.
Jag håller med Kamria mobbning är inte bra.
Och att skräpa ner är inte heller bra för den delen.
Här kommer en film som handlar om mobbning!

Bra att han fick en kompis tillslut :)
Det är därför mobbning är så dåligt!
Förästen..
Jag hade tänkt vara med i blogg-stafetten.
Det står mer om det på Panfubloggen
Men jaja nu återgår vi till att Mobbnig är dåligt xD

Om folk blir mobbade mår dom inte bra.
Vissa pandor hotar andra och säger att man inte får säga något för då får man spö!
Det e hämskt!

Berätta har ni blivit mobbad eller har ni sätt någon annan bli det?
Skriv och berätta gärna i en komentar till mig.
Jag ska försöka svara på alla!

Hejdå hälsingar Emely101!

8 kommentarer:

  1. Har ni tänkt på en sak till? Mobbning är inte bra
    för någon alls. Inte ens mobbaren. Mobbaren kan
    också må dåligt just över att den mobbas. Mobbning är så dumt. Men mitt motto får inte slag
    på mig att mobbas... Mitt motto är att ALDRIG
    göra en enda elak sak. Men bäst av allt... Jag
    har ett motto att jag ALDRIG I HELA MITT LIV ska
    bli fjortis!!! Det ökar risken att man börjar bli
    elak och kanske t.o.m mobbas!!! Tips: Bli aldrig
    en fjortis. De är bara dumma.

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig Ly :)
    Det är inte alls bra!

    SvaraRadera
  3. I dag blev jag medlem på Pandanda fast jag
    fattar ingenting.

    SvaraRadera
  4. Jag har blivit mobbad. Det var inte kul.
    Typ alla mina vänner stog där och sen den som mobba mig sa att jag inte fick vara med dom. Men ingen av mina andra vänner sa nåt. Sen sa den som mobba mig. Kom vi går. Då gick dom efter henne.
    Till slut fick mamma skriva ett brev till rekton.
    Och den här mobbingen höll på i flera monader. Jag typ kämpa att gå till skolan. Jag modde jätte dålig :( :( Hoppas det här inte händer för nån annan//Iosefine

    SvaraRadera
  5. Åhhh...My....Gud...Din stackare!!!!

    SvaraRadera
  6. Ja. Så här länga höll det på.
    Jag kommer inte ihåg vilken mondad vi hade lucia träning. Men då börja då och fram till våren.
    Men nu går jag iallafall på en annan skola och har många fler kompisar där :D
    Det var vårt sista år på den skolan jag gick på så alla skulle byta skolor ;) ha det bra//Iosefine

    SvaraRadera
  7. jag är mobbad av en tjej jag vet inte varför men hon är taskig mot mig hon skäller bara ut mig och hon pratar med en jätte elak röst till mig alla andra kompisar har hon en helt vanlig och skrattig röst mot

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!