torsdag 30 september 2010

Ella i panfu.Och lite annat.

Heeey!
Jo Pandalina undrade varför jag inte skriver så ofta.
Du Pandalina jag skriver inte så ofta för att....för att...Jag vet faktiskt inte
varför xD
Jag ska försöka komma ihåg att skriva.
Men ni!
En fubbig sak...Emely fick träffa Ella idag :(
Jag har faktsikt alldrig fått träffa henne :(
Jaja...Dom ska logga inn imorgon klockan tre.
Jag tror jag kommer dit då :)
Hoppas hoppas att Max blir glad över Smahing Pancaks!
Det ska bli sååååå kul att se hans min hihihihi!
Så kom ihåg att gå in på panfu
Hoppas vi ses där!
Byebye!

PS: Hmm undra om Ella är inne just nu...jag ska kolla då blir Mimmi glad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!