fredag 10 september 2010

PokopetsCirkus!

Heej!


Ni vet väl att pokopets Cirkusen har börjat!
Sååå himmla kul!
Jag ska titta klocka 3 idag!
Hoppas ni kommer också!
Vissa av er kanske inte vet var det ligger!
Det ligger vid ladan och är varje timme!
Jag ska ta ett kort när vi är där!
SÅÅÅ KUULL!
Många pandor väntar spänt på att få se alla pokopetsen!
Förästen så ska jag göra en ny tävling!
Mimmi förklarar!


TÄÄÄÄVVVVLLLLÍIING!


Emely har gömt sig i panfu!
Jag ser henne inte!
Hon skulle ha på sig clown kostym!
Vet ni var hon är!
Hon sa Följ det rosa.
Hjälp mig!
Hitta henne!
Här kommer en bild!








Ja hehe!
Hitta mig!
En till ledtråd...Et ord...Halv!
Klurigt va!
Lycka till!







//Emely101

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!