söndag 14 november 2010

Haj! (Och förlåt Emmy...)






Haaaj!





Nej det är ingen haj här xD





Asså jag sa haj Hej alltså....Ni fattar.


Men...det har faktiskt varit en haj här med..
Det är sant! (Påstår Mimmi)

Mm...





Men det är ju sant!!!
Jo jag ska berätta..
Jag gick ute vid stranden igårkväll.
Klockan var nio så jag kunde ju inte säga något.
Men då såg jag en skugga nere i vattnet...
Fy vad jag blev rädd!!!
Asså jag kuta hem till min koja och låste dörren för säckerhetsskull.
Sen framför mig stog en stor jätte haj och glodde på mig.¨
Jag trodde alldrig att jag skulle sluta skrika...
Men då tog hajen av sitt huvud och ett pandahuvud dök upp.
Det var...EMELY!!!!!

Hihihi tja xD...



Asså jag trodde inte att jag kunde bli räddare änn så här..
Du skrämde livet ur mig Emely!!!!



Det var ju mening xD


Snyggt gjort Emely!


BLIP!!!!!
Du kom tillbaks!
Får man inte hälsa på eller...Hade bara tänkt att titta på...:)
Okii!
Men hörni...
Kommer ni ihåg sagan om rymdskäppet?
Jag kanske kan berätta den igen...
Isåfall kommer den första delen nu...


Det var en gång en flicka som också hette Emely101.

Hennes kompisar kallade henne för Emely.

En dag var Emely vid badet. Hon skulle bada med sina kompisar.
Hörrni kompisar, jag ska bara gå in i omklädningsrummet och byta om.
Okej, Emely, sa dom tre vännerna.

Så gick Emely in i omklädningsrummet. Men så såg hon ett skåp som lyste klart.
Varför lyser det där skåpet? sa Emely nyfiket.
Hon gick fram till skåpet och öppnade det försiktigt. Emely slog igen skåpet igen, det var ett jättestarkt ljus.

Emely sprang det snabbaste hon kunde till sin vänner. Hörrni det är ett jättekonstigt skåp där inne.
Hahaha jätteroligt, som om det skulle finnas något läskigt där inne sa vännerna.
Men snälla tro mig, sa Emely förtvivlat.
Vi går inte på den.
Men snälla, tro mig då, sa Emely igen.

Haha kom så går vi, sa dom tre vännerna.
Neej gå inte, skrek Emely.
Men det var för sent, de hade redan sprungit långt härifrån.

Ååå vad ska jag göra nu då? Emely satte sig på kanten av basängen.
Hon var jätteledsen. Men jag måste ändå ta reda på vad som finns i det där skåpet.

Emely sprang till sin väska som låg utanför kiosken. Hon letade och letade i väskan, och till slut fick hon upp ett par solglasögon.

Hon tog på sig dom och gick motviligt in i omklädningsrummet.

1 kommentar:

  1. Heej Emely, årkar inte blogga mer, men kanske är inne på panfu lite då och då, lägger ner bloggen för tillfället....
    //Snowmean

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!