tisdag 2 november 2010

Hej...Vet inte vad inlägget ska heta xD

Tja!


Sorry att jag inte skriver så ofta på bloggen..
Jag brukar göra andra saker...
Mm och jag och Mimmi har bråkat den senaste tiden..
Japp....Men vi är jätte ledsna :(
Mimmi gör ofta hyss och då blir jag sur.
Jag brukar kasta saker på henne...
Stolar,slajm,vatten vad som helst!
Mmm...
Men hörni idag var jag med Emmy vi gjorde en film!
Vi tog en bild.










Fubbigt...
Asså folk tycker jag är taskig...
KANSKE för att en gång ville jag och flora vara själva
och då skulle du hålla på med mig hela tiden..
aaaa.
Kanske.... :/
Men ibland är det som att du hatar mig...
Jag vet men du vet att jag inte låter någon skada dig.
Om mina kompisar göra något mot dig så kastar jag slajm på dom :)
Jag vet hihi :)
Jag gillar dig precis som du är.

Me to :)

Men jaja slut på känslorna..
Nu är det dags för....

PanfuForum!!!

Just det!
Nu ska jag prata om vad som händer i panfu.

Proffesor Boorkworm håller på med något kånstigt
i fyren.
Man kan se gnistor och blixtrar från fyren.
Många pandor har samlats runt stranden och kollar på dem underliga
gnistorna...
Om ni går dit så kommer det säckert redan vara fullt med pandor där.
Var berädda på det xD.

Det var allt för PanfuForum!

//Emely101

//Mimmi



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!