lördag 27 november 2010

Kate katt!

Hej majuu!
Jag heter Kate Katt!
Jag är Emelys husdjur!
Hon har sagt att jag får skriva på bloggen ibland!
Det är jätte kul!
Så här ser jag ut!










Hihihi!
Jag hade precis badat så jag blev lite fluffig.
Nu ska jag ha en MjaauInterjuv!

Favoritmat? Svar: Nybakad sockerkaka.

Favoritgodis? Svar: Choklad!

Favoritnalle? Svar: Mrs teddimjau!

Favoritmatte? Svar: Emely!!!

Så det var några mjautastiska frågor!
Vänta en mjaufråga till!

När fyller du år: Om tre dagar!!!!

Jag fyller år snart!!!
Jipieeee!!!
Emely gör världens godaste och smaskigaste tåtorna!

Sockerkaka med grädda och torrfoder!!!
Delikat!
Visst låter det gott Cx
Jag längtar!!!

Mjau på er!

//Kate katt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!