fredag 12 november 2010

Nästa utmaning!



Hej!



Förlåt att jag inte har tagit utmaningen på ett tag.
Här är den vinnande!












Dom är jätte fina tack!
Alltså vinner Nora den första utmaningen!

Grattis!
Nu kommer den andra utmaningen..Mimmi säg den!


Jo..Den här veckan ska ni...Ta ett fotto från din trädgård.
Om det snöar hos er så kanske ni vill ta kort på en snögubbe.
Ni får ta kort på vad som hälst i din trädgård!
Det är bara att sätta igång!
Det var utmaningen ja!
Den här gången vill jag att alla göra den.
Jag blir besviken annars om bara en persson gör det.
Snälla försök iallafall
Men snälla Emely får jag berätta en annan sak!!!

Mmm?

JAG OCH TEDDE GIFTE OSS IDAG!!!!
Här är en bild!!
Åhh juste..
Ni är jätte söta ihop!
Ja och idag var det guldpanda dag så jag kunde vara GP Cx
Jag var prest xD!
Och alla grät när dom pussades..
Sååå gulligt!
Mm..Ska se om han är inne..
Hejdå!!
Hejdå!!
//Emely101 //Mimmi

2 kommentarer:

  1. Vi får se hur det går om jag kan ta en bild elr inte...

    SvaraRadera
  2. hhhömm det kan ta tid att lägga in den på datorn vi får väl se!

    SvaraRadera

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!