söndag 7 november 2010

Heej!

Heej alla pandor!

Förlåt att jag inte skriver så ofta.
Men jag skriver iallfall när jag har lust!
Vet ni vad jag är Guldmedlem nu!

JAAA!!!!

Här är en bild på mig!
















Så kommer jag se ut för det mesta.
Hoppas vi möts på panfu någon gång.
Fast jag har redan varit inne idag!
Jag red med Emmy titta!
Du Emmy...
Förlåt att vi gick...
Jag trodde att du också skulle dig :(
Snälla förlåt mig :(
Hoppas du förlåter oss!
PS det var till Emmy!
Jag var med flora i LPSO www.lpso.se
Tyvär så blev bilden konsitg så jag kunde inte lägga ut den
förlåt!
Men iallfall...
Jag ska gå ut en runda med min familj på riktigt.
Jag loggar inn på panfu sen.
Jag kommer säckert vara i SFP (Sanfranpanfu) i Bollyland såcklart :)
Ses där //Emely101!

1 kommentar:

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!