onsdag 3 november 2010

Heej! Emelina här!

Heej!

Idag blir det saga som vanligt..
Här kommer den.

Idag var Emely rätt trött.
Hon låg mest på sängen hela dagen och tittade i sin bok.
Benjamin (Emelys storebror) var inne på sitt rum och gjorde läxor
som vanligt.
När han inte gjorde det satt han óch ritade bliar hela dagen.
Emely suckade Varför har mittt liv blivit så kompliserat...
Då pang så rycktes dörren upp.
På andra sidan stog Benjamin och glodde på henne.
Hänger du med till badet suckade Benjamin.
Nej jag stannar nog hemma idag sa Emely och suckade ljupt.
Benjamin förstog att det var något fel och gick inn på rummet.

Vad har hänt? sa Benjamin och satte sig brevid mig.
Han brukade inte bry sig men om det är någon som han behöver
spöa upp så gör han det.

Inget som du behöver bry dig om väste Emely och la
sig platt på magen i sängen.
Jaja surpuppa jag ska inte störa sa Benjamin surt och gick ut och smälde
dörren efter sig.

Asså nä jag pallar inte mer jag skriver något.

Kära lilla dagbok.
Du kanske undrar varför jag är kvar.
Tja jag flög över staden.
Kollade på alla pandor som gick vid stranden.
Men då kom det upp ett frågetecken i min hjärna.
Hur skutton ska jag kunna hitta henne?
Så jag vände hem och gick och la mig.
Och hörni flora svarade faktiskt på mailet.

Hej Emely!
Du är konstig.....
Jag är säcker på att det har hänt något annat.
Vad har hänt?!?!?

Jag blir såå arg att hon inte tror mig.
Och sårad....:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här kan ni skriva komentarer till Emely101 & Alexy1 Men vi tillåter INTE dumma komentarer vi raderar dom medesamma!

Skriv lugnt hälsingar från oss!